söndag 1 juni 2008

Jag kanske inte blir läkare, men jag kan kicka erat ass i TP!

Sitter och lurkar på Internet och blir nästan lite rädd för hur mycket det finns. Det finns så mycket musik så mycket filmer och när ska man hinna se allt?!
Jag har funnit lösningen. Jag ska bli världens mest allmänbildade människa. Jag ska kolla på alla filmer och lyssna på all musik (allt som är bra dvs.). Men det slutar inte där jag ska lära mig saker som ingen annan har brytt sig om att lära sig. För om ingen annan har brytt sig om att lära sig det betyder ju det att jag kan mest om just den saken och vad kallas sådana människor, just det, bäst! Och nu ställer du dig frågan hur ska hon ha tid med allt det här. Jag har en plan. Jag ska inte resa, plugga på högskola eller jobba. Jag ska lurka på Internet och låta Wikipedia lära mig allt det kan.

Inga kommentarer: