måndag 12 maj 2008

"Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig?"

Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Jag borde ha mycket att berätta och det har jag nog egentligen också...

Vi kan börja med valborg. Mor och far var på Mallorca under valborgsveckan (stupid fucks XD) och då passade vi på att ha ett litet valborgsfirande med lite trevliga människor.
Allt var lungt i början och jag var nästan rädd att det inte skulle komma någon (third grade all over again, liksom :P) men efter att jag hade varit och hämtat folket från Göteborg på stationen så var det helt fullt. Det var jättekul, men det kom dock en del objudna gäster (skanks) som Tobbe fick slänga ut men det är sånt man får ta när man har fest på valborg.
Det var på det hela taget en lyckad fest!
Jag ger den fyra av fem toasts, KANONKUL! (Haha, från morgonsoffan med Björn Gustafsson)

Det känns tragiskt, men det har inte hänt något mer minnesvärt i mitt liv under de här veckorna direkt. Det har varit fint väder och vi har varit i slottskogen och kollat på Emo-människor (dom är roligare än sälarna.) Jag har köpt en stor stickad tröja från herravdelningen, läst ut Kallocain, klippt page, förlovat mig med en rysk gymnast, växt 12 cm och sett "The passion of the christ". Nä, där krydda jag allt lite. Jag skulle aldrig se "The passion of the christ" om så någon höll en pistol mot mitt huvud!

Inga kommentarer: