måndag 12 maj 2008

Dagssammanfattning. Men än kan allt hända?

Nu var det ett tag sen man skrev här. Vårt Internet har inte varit speciellt pålitligt under de senaste veckorna. Idag har vart en konstig dag, allt har gått lite fel på något sätt. Åkte till Alingsås för att köra bil men då hade bilnyckeln (och övningskör-skylten) mystiskt försvunnit. Så jag fick åka hem igen. Och tåget stannade i Vårgårda på mittenspåret, det fanns alltså ingen perrong att kliva av på så man fick hoppa och klättra lite. Tur att jag inte hade en barnvagn med mig! Sedan bar det av till apoteket där jag bland annat inhandlade nikotintuggummin (som jag antagligen kommer äta som kompliment till snuset och cigaretterna). Fick nu höra av min körskolelärare att nyckeln var upphittad, men han hade varit tvungen att ta ut hela stolen för att få tag på den! Hoppas fan att jag kan få in en till lektion innan uppkörningen på onsdag. Var på ICA i typ en timme med Alex och sedan drog vi till hans farsa och åt citron-/lakritsglass och kollade på nya Desperate Housewives. Och nu är jag här.

Och om ett tag ska jag gå på spinning och sen ska jag jobba i tre timmar.

Inga kommentarer: