söndag 7 december 2008

Voldemort is hot!


Jag blev outad i veckan som ett Harry Potter fan. Det har liksom inte kommit upp innan, man vill ju liksom inte riktigt erkänna att man har man har två upplagor av nästan alla böcker på grund av att man först köper den på engelska eftersom man inte kan vänta tills den kommer ut på svenska och sedan den svenska upplagan så man är riktigt säker på att man har förstått allt.
Vi satt i klassrummet och diskuterade snygga skådespelare och jag sa att han som spelar Voldemort i Harry Potter filmerna ser ganska bra ut (Han som också är med i The English Patient) mina vänner kollade frågande på varandra och någon sa något i stil med 'Är det han med det vita skägget?' och då brast det för mig. Så dom fick sig en liten Harry Potter lektion av mig.

Inga kommentarer: