onsdag 16 april 2008

чёрная икра


Nu har jag efter många om och men sökt till universitetet till hösten. Efter noggrann genomgång av Uppsala universitets utbildningskatalog lyckades jag sålla fram 10 kurser som jag var intresserad av att läsa och till slut bestämde jag mig för att söka en kurs i ryska i första hand. För språk är ju alltid bra. (?) Sökte även historia, litteraturvetenskap och psykologi som backups. Känns ändå skönt att jag fått tummen ur och gjort något vettigt. Kan nästan skymta ljuset på andra sidan av den mörka Contage-tunneln.

Pratade med Alex också, han hade äntligen fått en lucka i sitt spexspäckade program. Tror i alla fall att vi bestämde att jag skulle komma och bo hos honom i Uppsala i höst. Då får vi en stor 3:a för oss själva, värsta gött! (Jag lovar att han kommer tröttna på mig och slänga ut mig efter två veckor…)

Håller för tillfället på att lyssna genom mina 1500 ”never played”-låtar på winamp. Måste säga att jag har en hel del tvivelaktig musik som jag av någon anledning bestämt mig för att tanka ner.

Är ledig från jobbet idag eftersom jag var och övningskörde för några timmar sedan vilket gick helt okej. Har dock kommit på att jag i stressade situationer tar fel på höger och vänster. Inget jag gärna erkänner ;P


Smell you later!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihihiiii FUNNY!!! Hopps du kommer in då ;P höhö
Kan bli galet farligt roligt detta :D
Vad har du på din never played då?! I WANNA KNOW!!!