måndag 21 april 2008

Själv är jag här.

Måndag. Igen. Och nu är det nog vår på riktigt. Folk byter till sommardäck (en del för andra gången i år, smartasses!), det är typ 13 grader ute och de allergiska besvären tilltar sakta men säkert.

På söndag drar mina kära föräldrar till Mallorca en vecka. Undrar om det ändå inte är lite tidigt på säsongen? Vi var där i oktober en gång och det var svinkallt på natten. Men men, får väl hoppas att de får det varmt och skönt. Beställde 1 liter smirnoff och en ögonskuggepalett med 10 skuggor från Clinique från Tax Free. Det kan man nog ha roligt med, haha =)

Nu är Agnes i Stockholm med skolan, blä jag vill också! Fast de skulle bara vara borta en natt så de hinner nog inte med så mycket...

Snart är det valborg också, då blir det party kan jag lova ;)

Men nu måste jag gå och duscha.
So Long!

Inga kommentarer: